piątek, 1 kwietnia 2011

Pierwsza rolka filmu z Ercony II

No i stało się. Dziś wywołałem pierwszą kliszę z Ercony. Z 12 zdjęć 3 nadają się do czegokolwiek :) ... no ale w końcu to były pierwsze kroki, gdzie dopiero testowałem czy migawka trzyma czasy, czy korpus szczelny i td. Okazuje się że na oba pytania odpowiedź brzmi "tak!". Znalazłem tylko jeden mały problem, a mioanowicie w jednym miejscu mieszek zagiął się inaczej niż powinien, i z góry zdjęcia mają lekki cień. Poprawiłem już tą przypadłość i w przyszłości powinno być OK. Oto pierwsze publikowane zdjęcia z Ercony :)

bank PeKaO SA na ul. Traugutta

Las koło domu

budynek Metropolitan w Warszawie

Następne zdjęcia powinny być lepsze. Wszedłem w posiadanie dalmierza z epoki, światłomierza "Leningrad 4" oraz węzyka spustowego, który trafił mi się w udziale gdy kupowałem moją nową zabawkę z 1949 roku, a mianowicie aparat do street foto Bolsey B2 .... ale o nim w odrębnym poście. Po przeanalizowaniu zdjęć doszedłem też do wniosku, że naprawiając aparat musiałem źle ustawić pierścień ostrości względem skali, bo przy ustawieniu nieskończoności ostrzy mi na kilku metrach. Niestety zauważyłem to już po założeniu nowego filmu, więc będe musiał poprawić na czuja. Zobaczymy jak wyjdą następne zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz